diumenge, 12 de juny del 2011

Dejadme pasar...

Per un comentari desafortunat, els meus companys de pedalades estan esperant amb candeletes la crònica d'aquesta setmana.
I és que hem començat malament, a la sortida entusiasmat per la propera pedalada al massís del Catllaràs, he proposat fer una inscripció en bloc, i aquí han començat les desercions: ui, que tinc hora aquell dia per fer-me la manicura, que no puc rentar la bici, ...
Desprès en Fulgui ha perdut la llentilla (i si aquest ha d'obrir via a cegues...). Jo en hores baixes, aquest darrer mes no he sortit més que un cap de setmana. I en Pali, ..., no s'ha presentat!!

Els meus precs s'han sentit, i per fi hem tornat a fer un fideue. Mireu la sortida:

I ara explico el titular, quan hem arribat al punt més alt de La Puda, en Fulgui anava obrint via, i amb les seves dots visuals, ens menjàvem tots els rocs i sotracs haguts i per haver. 
En aquestes condicions i per salvaguardar la integritat del grup, he decidit posar-me al capdavant de l'expedició (us recordo que fa quinze dies tant sols dos campions van baixar la variant del Pali sense posar el peu a terra).

Bé m'he aturat dos cops (quan pujaven) per poder superar dos rocs, i els ÚNICS dos que hem seguien (JF i JS) han començat a fer conya de que m'aturava (la resta del grup ha arribat passat uns 10 minuts i s'ha afegit a la conyeta).

Be espero com mai els vostres comentaris, que segurament tindran rèplica. Mentre els penseu us deixo amb les dades de la sortida:
 Data i Temps   
     Dia  12-06-2011 
     Hora de sortida  07:34:55 
     Hora d'arribada:  12:00:27 
     Temps parat  00:46:28 
     Temps en moviment  03:39:04 
 Distàncies   
     Distància amb altures  41.92 km 
 Altures   
     Altitud Màxima  440 m 
     Altitud Mínima  83 m 
     Desnivell màxim  357 m 
     Ascen.acum.  852 m 
     Desc.acum.  887 m 
     Màx. Velocitat Vertical:  2520 m/h 
     Pendent Màxima  13.5 % 
     Pendent Mínima  -20.7 % 
 Velocitats   
     Velocitat mitjana  9.4 km/h 
     Velocitat màxima  47 km/h 
     RPM mitja  62.67  
     RPM màxima  137.00  
 Energia   
     Energia  804651.6 J 
     Potència mitja  50.5 W 
     Potència mitjana en pujades  89.1 W 
     Freq cardiaca màxima  198.00  







3 comentaris:

  1. Veo que hoy me he perdido una buena salida.Esta manana me he dormido(no suele pasar)pero cuando vosotros estabais llegando a vuestras casitas yo salia de la mia en bici tambien.He hecho casi la misma cantidad de km e iba perdido por la zona que no conozco y vosotros tan poco.Manana saldre tambien!Si algien tiene ganas que me de un toque!

    ResponElimina
  2. Bueeeeeeeeeno, la cosa fué más o menos así. Es cierto que perdí una lentilla y aún así tuve que ir liderando el grupo porque no sé que pasaba que la gente no tenía ganas de pedalear, pero si alguna vez os ha pasado, ir con una lentilla es como ver una peli en 3D pero sin las gafas, y la verdad es que no tenía del todo claro la orografia del terreno.
    Total, que parece ser que no encontraba el mejor camino, y así, en un alarde de valentía el administrador de este Blog (del cual no quiero decir el nombre para que no se sienta afendido)dijo en voz alta y llena de orgullo "...DEJADME PASAR..." Si alguna vez habéis escuchado estas palabras, te sugieren que el que las dice hará gala de su destreza con la bici y nos llevará con mucha pericia a través de la trialera a unas velocidades de vértigo. Pero no fué así, todo se quedó en un, me paro porque hay un par de piedras que no están colocadas correctamente o cuidado que me acbabo de pinchar con una hierbita. Respecto a esto tengo que decir al que nombro estas palabras (que no quiero decir el nombre para que herir sensibilidades, pero que casualemente es el administrador de este Blog) que hay que ser más cauto con lo que se dice para no caer en la vergüenza y tener que escribir la crónica de tal desfortunada frase.
    Para acabar, quiero aconsejar al portavoz de la frase ...DEJADME PASAR ... (que no quiero decir el nombre para no herir sensibilidades) un par de frases que seguramente evitarán situaciones como las del Domingo pasado.
    - Voy a intentar pasar delante haber si puedo hacer algo ... (muy modesta y correcta a la par)
    - Tranquilo Fulgui a pesar de tu falta de visión no soy digno de pasarte, pues no tengo la destreza como para osar pasar delante (también me gusta mucho esta frase)

    ResponElimina
  3. Anònim15.6.11

    Vamos a ver, si contínuamente estoy escuchando gemidos más acordes con una pelicula de Rocco Sifreddi que de un biker, bien me tengo que parar para ver que esta ocurriendo (pensando que quien ha hecho el último comentario se había encontrado con una amazona ferviente) y no resulta que se había lastimado con las ramitas que ocupaban el camino.

    ResponElimina