dissabte, 28 de maig del 2011

Es triste de pedir...

Preparant la sortida d'aquest cap de setmana (esperem que no plogui), he estat revisant les visites que heu fet al blog.

Content per que ja són quasi 2000, de les quals la meitat són meves, però intrigat perquè només el Fulgui i en Pali m'han fet comentaris (i algun company de feina que estava cremat, i ho dic literalment, la ma de la sortida del Masnou no és meva).

Bé, dons resulta que hi ha un gran nombre de visitants que han accedit despistats, atrets pels titulars de les cròniques (zona zapping se'n duu la palma), i altres que buscaven no sé que (waka salida).

És a dir, que si purguem les visites dels despistats, les  meves, les del Pali i les del Fulgui ens queden tres.

Dons Pali i Fulgui, aprofitant que ara arriba el meu aniversari, esteu convidats a una cerveseta aquest diumenge.

No sé, però em sembla que també és l'aniversari del Josep i del Sebas.

Salut, artrosi i bici

3 comentaris:

  1. Hola Ferran!Muchas gracias por esa cervecita pero tambien podrias anadir un BOCADILLO para mi.Entonces manana no me traere tanta comida de casa.Bueno,el pasado domingo eramos tres,yo ,Manolo y Jose.El resto se quedo en la cama.Hay que prepararse para manana caracoles!Esta noche cuando acabe el partido a la cama a todos!

    ResponElimina
  2. Cuenta con ella, i con el bocadillo también

    ResponElimina
  3. Me va a salir caro esto del blog :D

    ResponElimina