diumenge, 15 de maig del 2011

El Masnou

A l'espera que els meus companys m'enviïn el report de la jornada, us presento una sortida diferent.
Com cada any (be com quasi cada any) organitzem una pedalada vermoutera amb els col·legues de la feina. 

Aquesta vegada, i per a que els que sempre posen excuses no s'esca-queixessin, havíem decidit sortir des de Barcelona i amb direcció platges. Lo típic, baixes d'última hora, que si el gos m'ha agafat tos, que venen la Shakira i el Piqué a dinar a casa, que acabo d'arribar de viatge des de Califòrnia..., ja us ho podeu imaginar.   

En total hem fet la friolera de 31,70 km i un desnivell acumulat de 53 m dignes de l'etapa reina de Le Tour.
I el millor: Calamars, escopinyes, mozzarella arrebossada, patates amb allioli, olivetes i boquerons, ben ruixats amb unes clares i cervesetes.  
Evidència documentada de l'aperitiu:


Estic a l'espera que la Maria-voluntària amiga de la Laia ens envií les fotos de conjunt per penjar-les.

I de postres, una petita insolació:

Ah! No tots han donat el callo, i n'hi ha d'espavilats que han optat per una tornada més suau:
(fer això a la muntanya és complicat)

Salut, artrosi, vermout i bici.

1 comentari:

  1. Quina velocitat de publicació !!!
    No esperava que fes tan bon dia per fer despesa de cadira al xiringuito del Masnou, hem fet l'aperitiu i hem dinar (i de poc no ens quedem a berenar)...t'envio unes fotos per la propera actualització. Progressa adecuadament.

    Com a geocachers, hem estat incapaços de trobar cap dels que hi havia a la ruta. Necessita millorar.

    Per cert, la tornada la vaig fer en tren. Suspens.

    ResponElimina