diumenge, 27 de febrer del 2011

El último mohicano...

Companyes, companys...

Aquest cap de setmana tampoc. I és que la influenza A (grip A) m'ha tornat a espatllar el cap de setmana. Febrades de 38,5 i 39 són incompatibles amb la pràctica de l'esport, i que tornem a estar a 7 punts del Madrid no és cap consol.

El que si que tinc és la crònica dels companys, que aprofitant que estava de baixa han sortit a esmorzar (que cabroooons ...). Però s'han aturat al Bruc, i després no han tingut nassos d'anar més enllà (tanta botifarra i cerveseta).

Bé, si que ha hagut un (el que m'ha passat la crònica) que per aprofitar el dia a allargat una mica més (pensant en les pedalades que ara venen).  

Com no puc penjar les dades de la sortida (jo tinc el gps) un poso aquest enllaç a una pel·lícula que la RAI ha fet del mític pirata Pantani.


Ens veiem la setmana vinent, salut, artrosi i bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada