dijous, 4 de maig del 2017

La primera d'en Vives

Hola Bikers, m'he disposat ha fer la meva primera crónica, ja que el nostre líder continúa castigat, aprofito per estrenar-me en aquesta secció...

Es dijous 04/05/17, ja fa díes que volía fer una ruta, a la que no vaig poder assistir el día indicat per l'organització: 
La transèquia.

Prèviament en Ferran i jo, havíem editat una ruta que em vaig descarregar del famòs Wikiloc, 

A les 9:20 em disposo a recollir el meu amic i company de feina i rutes en BTT, en Miquel Salines, arribada a Martorell, carregar la seva bici i cap a Manresa, la sortida es al Parc de l'Agulla. Un llac artificial preciòs i preparat per ana-hi amb la família.

Però, vet aquí, l'anterior ciclista que va fer aquesta ruta, va fer la volta al llac, i com que nosaltres, no la volíem fer, vem tirar pel dret, primer error, començen els avisos al GPS, pasem d'ell i anem a cercar la ruta que trobaríem més endavant.

I així va ser, fins que al arribar al primer encreuament on m'indica que tinc de girar a la dreta, girem a la dreta, i continuem seguint les indicacions de la ruta.

Jo cada vegada més mosca, si anem en sentit contrari...., hauríem d'anar a buscar el Nord ( Pirineus ) i anem direcciò Montserrat!!!!

Total, que hem fet un cercle, i tornem a ser al punt de partida, quasi 5 km extres. Tornem a repetir el camí i a l'encreuament maleït, girem a l'esquerra, ara sí, ruta bona, indicacions bones i moooooolts kms per davant.

Travessem Santpedor i Sallent, em venen al cap vells records de joventut per aquests indrets, i anem a cercar Sant Esteve. Abans d'arribar, aprecio que no cal entrar al poble, i escurçem la ruta.

Trobem indrets macos per fer fotos al costat del riu.





Algún tram de sender estret, sense arribar a corriol, i retrobem el camí fet a l'anada tot faltant uns 6 o 7 kms per arribar al parc.

Bona ruta per camins 98% ciclables, per fer-la a un ritme tranquil i gaudir de l'entorn..., ahh i moltes ortigues !!!

Salut i Kms.


Josep Vives

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada