diumenge, 16 de juny del 2013

Els tapats

Bé, per fi els tapats han sortit a la llum, no us deixeu enganyar que les seves intencions no són gens ni mica bones: ens volem humiliar, com faria tot biker amb unes bones cames i una bona màquina.

La sortida d'avui  ha estat marcada de  bon començament per dos esdeveniments crucials: les baixes obligades d'en Flores i del redactor d'aquest blog, "por fuerza mayor" i pel petit ruixat de 8:00 a 9:00 per les contrades dels intrèpids riders (què us heu mullat?).

Com deia al començament, avui en Manolo ha liderat la ruta del grup, que avui estava composat pels germans Sicilia, Dani, Efrén, David, Raúl, Jose Carlos(?), i no sé si algú més. Que han fet? dons la meva ruta preferida, un Vacarisses: corriols, parts tècniques, pujades, aigua, i si vols, traca final.

Manolo, aquesta ruta els hi volia ensenyar jo, però vist com l'han acabat, ja m'està bé. Si nois si, segons fonts oficials, en David i l'Efrén l'han finalitzat fent uns blaus (que m'en dius Dani?), amb alguna rampa a les cames, però amb traca final.

Vist lo vist, a partir de la setmana vinent (que ja em direu l'hora), els menors de 40 anys haureu de portar un handicap de 50 kg, i els menors de 35 haureu de fer la ruta sense la roda davantera, a veure qui es fa el xulu ara!!

Ah, em deixava un última cosa, les dades de la sortida:

Birres: 8
Mirades indiscretes: 458,3
Mirades indiscretes interceptades per l'acompanyant de l'objectiu de la mirada: 25

I l'altre perfil:


Aquest noi de Cervera és un crack, com pilota!!!

Ah, i al circuit m'he trobat amb el Salvador Tous amagat entre els integrants del Marquez oficial fans club.

La setmana vinent.... (ja direu).

2 comentaris:

  1. Anònim16.6.13

    Hola bikers. Molt bona sortida la d avui. La teva tambe ferran. La veritat es que ho hem passat be i l esforc ha valgut la pena com sempre. La famosa i tan temible per mi trialera, ja que sabeu tots de sobres , perque , ho veu vist!!!!!! Que no es el meu fort fer equilibris a sobre la bici , diria que ha estat molt divertida . L he disfrutat I la meva 29 s ha comportat com una jabata. El tram final, pujada pels blaus durillu , m he fet una mica el valent volent seguir al Manolo, pero no hi ha res impossible I
    al final ho he assolit una nova fita . Quines noves aventures ens esperen i depara el desti?, ho veurem
    en els propers capitols dels blog.
    La setmana vinen marxo fora, quina llastima! Pero la
    propera hi sere amb ganes i energies renovades a la hora que sigui , pero si pogues ser a les 7 millor que
    avui feia una calor que aplanava,, i seguir Intentant els
    nous reptes que de ben segur plantejareu, que em
    consta hi ha mes d un que no dorm " somiant amb la
    gran ruta ", com el surfer que busca la gran onada .x cert, ja estic buscant una bona Lot x la nocturna.
    Efren

    ResponElimina
  2. Anònim17.6.13

    Buenassss, pues si, este fin de, tocaba motos,motos, hacer colas
    de mucha espera y aguantar la calor, menos mal que teniamos
    una buena nevera bien provista... bueno solo es una vez al año.

    Por mi parte la semana pasada ya cumpli con respecto a las dos
    ruedas de traccion humana, pues el martes hice un montserrat por
    carretera junto a Jose Antonio de Collbato y el viernes un que se
    yo, pero si puedo decir que fue una buena salida 45 km. mas o menos
    y con el sol encima nuestro,(paco,su hijo, damian ,juan carlos,barto,
    manolo y yo)un buen nº de participantes.

    Espero poder salir este domingo,que ya son dos los que me he perdido.

    saludos a todos: J. Flores

    ResponElimina