diumenge, 5 d’agost del 2012

Si parecía el Turmalet!!

La crònica d'avui havia de tenir una altre titular que m'ha recordat insistentment en Pali : "El plato pequeño es para inútiles", com podia ferir sensibilitats (la meva principalment), l'he deixada en l'apartat de frases celebres.

Avui sabia que havia de patir, hi ha dues persones que no em perdonaran mai els comentaris que havia fet respecte a l'esforç i els km que representen les sortides per carretera respecte a les de MTB, i s'ho havien preparat amb ganes (també hauria servit coma titular: sacarás el hígado por la boca).

Jo, previsor, havia fet un fitxatge d'última hora: en Pepe Flores (no quieres sopa?, dos platos). Al menys s'ha de dir que m'ha acompanyat fins al monestir de Montserrat.

Per a que us feu una idea veieu el perfil de la pedalada:


que correspon al següent recorregut:

La humiliació ha arribat al punt culminant quan, de camí a Can Maçana, m'he vist avançat per un grup de bikers de Vilafranca que havien vingut a fer una volta amb les seves MTB.

A la pujada des de l'aeri fins a Collbató he tornat a fer-la en 24 minuts, temps que els meus companys han dedicat a llençar la canya a les conductores de bon veure que volien anar al mercadillo de Collbató, tant és així que quan he arribat a la seva alçada s'han amagat per a que no els hi xafés el tema.

Per últim les dades de la sortida:
 Distància amb altures
 67.55 km
 Ascen.acum.
 1123 m
 Altitud Màxima
 710 m
 V.mitjana mov.
 18 km/h
 Temps parat
 01:09:16
 Hora de sortida
 07:39:27
 Hora d'arribada:
 12:39:32
 Duració
 05:00:04
 Pendent Màxima
 10.8 %
 Velocitat màxima
 61 km/h
 Ritme en moviment
 3.5 min/km
 Avituallaments
 2 amb sendas clares

Foto de l'avituallament:


Se m'ha ocorregut calcular l'índex IBP de la sortida el resultat és de 80 AC (entre la llarga i el Fideué en MTB)., i si voleu descarregar-la des de wikiloc cliqueu aqui

Salut i bici

1 comentari:

  1. Pali6.8.12

    ANDORRA-el 1 de septiembre!el 2 sera la vuelta a casa.Antes haremos una prueba de 150km y despues ya me dirais si tendrais fuerzas para llegar hasta Andorra!Alguien de vosotros ha superado a 100km en un dia?

    ResponElimina