diumenge, 31 de juliol del 2011

De vacances ...

Encara estem esperant al Pali per fer la sortida CAMPEONES que havia dir als comentaris.

Avui només el Dani, en Fulgui (que ha fet mitja volta abans de trepitjar el Bruc) i jo mateix.
La sortida no té gaire història, hem agafat el camí de la Llarga fins al Coll del Bruc, després cap a Sant Salvador de la Guardia, Can Massana, la Vinya Nova (quina olor feia la carn a la brasa, recordeu-me no tornar a passar a prop), Collbató, els Italians, i cap al túnel de rentat que les bicis estaven plenes de fang.

Uns 40 kilometrets sense cap dels matxaques que serveix per acomiadar-nos fins a després de les vacances.

La propera sortida "oficial" serà el dia 21, i alerta que hi haurà control de bàscula.

El blog seguirà operatiu, espero posar les vostres sortides i si aconsegueixo convèncer a la meva parella per portar la bici, us faré la crònica de la pujada als Lagos de Covadonga (em sembla que va a ser que no).

Per cert, si algú s'apunta a sortir entre setmana, encara estic aquí fins a dissabte.

Salut, artrosi, me'n vaig de vacances i bici.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada