divendres, 7 de gener del 2011

Ai que patirem...

Hola de nou a totes i tots.

Després de la baixa obligada per grip, avui i com a preparació per a la sortida de diumenge, he tret la pols de la burra i he sortit a fer un tomb.
No vull pensar la que m'espera, i es que no només són les cames que no responen, és que l'excés nadalenc ha provocat un lleuger augment de pes que la meva bike no para de recordar-me.

L'única esperança que em queda és que els companys hagin estat tant dolents com jo (mal de muchos...)

Demà passat us ho explico.

Per cert, ja he decidit el GPS que em compraré: la decisió està entre un sportiva+ i un edge 800, si voleu saber la solució mireu aquest blog:
http://elblogdesantacruzblur.blogspot.com
(ell té més seguidors que jo perquè els meus lectors volen continuar en l'anonimat)


Salut, dieta, artrosi i bici ;)
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada