diumenge, 3 d’octubre del 2010

El José se cae mas que los potrillos

El titular no és meu sinó del seu germà.

Després de quinze dies sense sortir, avui m'he reunit amb els colegis a la rotonda de la plana, com cada diumenge.
En Pepe ha tornat totalment recuperat, i el Miguel ha vingut amb la Tavascà descarregada al Nokia (tocava patir)...
Hem començat per la riera tota plena d'aigua i un pel impracticable, i aquí José ha començat a caure (estrenava automàtics i cales). La meva superbici quan veu aigua s'arronsa i m'he quedat sense el pla petit, bé per començar.
Com ja veiem que no farien res, hem canviat la Tavascà per anar a Sant Sadurní (uns 40 km).

Per a la propera sortida, José tu tranquil, portaré les rodetes de la bicicleta d'en Joel i el Miguel m'ha dit que portarà la barra :D


PD: Aquests no volen apuntar-se a cap pedalada (Berga-Santpedor, L'esquiador, ...) Això de portar bikes de carretera els està tornant uns ...

Res, que la setmana vinent toca esmorzar (ja veureu com el Pali i el Fulgi s'apunten)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada